Friday 15 March 2013

MATIKAN KASIH SAYANG INI !!!!!!!

Aku termenung sorang diri..mngis dlm kegelapan malam..mncari dimana silapnya hubungan ini...
entah kenapa aku tertanya-tanya bahawa dirimu kian brubah??
adakah aku yang trlalu menyayangi..akukah yang terlalu brharap??
setelah skian lama aku monolog sendirian..akhirnya aq mndapatkan jwapannya
aku merenung sekilas kngan kita..sumpah aq rindu kn smuanya stengah mati..
aq trlalu protective..itulah puncanya..salahkah aq???
kenapa dulu tak pernah jadi isu dan knapa skrg tmbul msalah
aq juga faham naluri hatinya,,bkn niat aq menjadi pengongkong
entahlaa..aq sendiri bosan melihat kasih sayang ini kian hilang
hilang bersama kngan yg aq ciptakan bersama dy
maaf dr atyku..aq trlalu peduli tentang dirimu
sakitmu juga adalah sakitku..lukamu juga mnjadi lukaku
satu saat aq akn berhnti mngharapkn ksihmu..
aq berharap agar ksihsyg yg trcpta inipergi sejauh mgkin...
maaf..aq hrap kau mngrti perasaan ini..
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
"atyku tak mampu menipu"
"aku sayangkan kamu sepenuh hatiku"

No comments:

Post a Comment